رامي جمال يستمر في صدارة يوتيوب بأغنية "خليني أشوفك" - مصر النهاردة

القاهرة 24 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

عزيزي الزائر أهلا وسهلا بك في موقع مصر النهاردة نقدم لكم اليوم رامي جمال يستمر في صدارة يوتيوب بأغنية "خليني أشوفك" - مصر النهاردة

يواصل الفنان رامي جمال صدارته بأغنيته الجديدة “خليني أشوفك” في قائمة الأكثر مشاهدة على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، لمدة أسبوع من طرحها.

تفاصيل صدارة أغنية رامي جمال خليني أشوفك 

حصلت أغنية خليني أشوفك على المركز الخامس في قائمة الأكثر مشاهدة، بأكثر من 800 ألف مشاهدة،  من كلمات زياد حسام، وألحان محمود أنور، وتوزيع وميكس وماستر عمرو الخضري.

 

وتقول كلمات الأغنية: «خليني أشوفك مرة تانية ولو ثواني.. علشان أوريك إن أنا بقيت حد تاني.. وعلشان أقولك إني مزعلتش عليك.. مبقاش في قلبي مكان خلاص متساب عشانك.. في حاجات كتير من يوم ما غبت خدت مكانك.. من يوم ما غبت وقلبي تقريبا نسيك.. أنا فوقت خلاص.. وقسيت على قلبي.. وعلمته يبطل إحساس.. أنت عملتلي عقدة.. أساسا من كل الناس.. ربنا يجازيك».

أغنية رامي جمال بقيس الجمال بيكي

كانت أحدث أغاني رامي جمال من خلال أغنية “بقيس الجمال بيكي”، والتي اجتازت حاجز النصف مليون مشاهدة، وتقول كلماتها “انا قبلتك زمان من قبل ما اقابلك  بقيت محتاج اشوف الدنيا بعنيكي عايز اعيش اللي باقي في عمري و انا جمبك انا بقولك علشان حطيت عيني عليكي شوف انا هقولك بحبك ليه و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه .. .. كلام من قلبي انا هقوله و هحكيلك مافيش ولا ميزه انا عايزها و مش فيكي و طول ما انا فيا روح هفضل اغينلك ده انا بسببك بقيت أقيس الجمال بيكي شوف انا هقولك بحبك ليه و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه .. .. شوف انا هقولك بحبك ليه و كلامي ده تحسيه انا قلبي كان تايه و رجعتيه، ليكي انا شايل في قلبي كتير حبك ده وش الخير انا هبني في عيونك طريق و امشيه ”.

أغنية رامي جمال ابن امبارح

بجانب أغنية “ابن امبارح”، التي تخطت المليون ونصف مشاهدة، وتقول كلماتها “مقربتوش ف يوم منى .. ده كان يسمع يادوب عنى وغلطة عمرى هي أنى .. انا اللى عليا كبرته وماشى يا عينى من خيبته .. يقول للناس انا سيبته وناسى زمان منين جيبته .. ياريتنى ساعتها صورته بقى ابن امبارح الغلبان .. بيتكلم وعنده لسان ده كان عامل ملاك بجناح .. لكن معلش انا الغلطان بلعت الطعم وأتشديت .. وقرب منى واهتميت طلع كداب وفيه أتخميت .. ووشه التانى فعلاً بان مكنش يطول يعيش جنبى .. وقلة أصله مش ذنبى كبر دلوقتى على قلبى .. وشايف نفسه ع الأخر أهو اللى ف صوته بيعلى .. ده كان يتمنى يوصلى دى وسعت منه بيقولى .. هايمشى كأنه مش فاكر”

 

 

 

 

 

 

 

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق